پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)

دکتر سعید فریور مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی طی پیامی سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی(ع) را تسلیت و تعزیت عرض نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور مدیر کل بهزیستی استان در پیامی فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ،پیامبر خوبیها و مهربانی ها ، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) را تسلیت و تعزیت گفت.

متن این پیام مدیر کل بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

زندگی پیامبر اسلام و ائمه اطهار(علیهم السلام) داستان انسان های پاک و به کمال رسیده ای است که برای هر پوینده ای، راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می دهد، و زندگی پرفراز و نشیب و سراسر صلابت و جاودانگی آنان، می تواند همه ابعاد و شئون مختلف حیات انسان کامل را تأمین نماید.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم .

اینجانب رحلت جانگداز و ملکوتی پیامبر صلح و رحمت ، نبی اکرم ، حضرت محمد مصطفی (ص)، و شهادت کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، عموم مسلمانان و شیفتگان پیامبر اخلاق و شفقت و به همه مردم  مومن ،ولایت مدار و شهید پرور استان آذربایجان غربی، به ویژه مجموعه بهزیستی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

دکتر سعید فریور

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 44234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد