بازدید مدیران بهزیستی و دادستانی مشهد از خانه سالمندان ایثار

مدیر کل بهزیستی و معاون توانبخشی این نهاد صبح امروز همزمان با روز جهانی تکریم سالمندان به همراه مدیر بهزیستی و دادستان مشهد و سرپرست دادسرای صغار و محجورین این شهرستان از والدین شهدا و ایثارگران مقیم خانه سالمندان ایثار بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز یکشنبه انجام شد بازدیدکنندگان ضمن تفقد و دلجویی از ساکنین این مرکز با آنان به گفتگو نشستند و خاطرات آنان از فرزندان شهید و ایثارگرشان را به گوش جان نیوشیدند.

به گفته‌ی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، این مرکز در حال حاضر ۱۴ نفر از والدین سالمند شهدا و ایثارگران را پذیرش کرده است.

حمیدرضا علیزاده خاطر نشان کرد: در این مرکز که به صورت نیمه مستقل اداره می‌شود والدین عزیز شهدا و ایثارگران که نیاز به مراقبت‌های درمانی خاص دارند به صورت موقت ساکن می‌شوند و پس از درمان به خانواده بازمی‌گردند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این بازدید، تکریم والدین شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ی ملی و دینی ایرانیان دانست و گفت: این عزیزان فرزندانی را در دامان خویش پرورده‌اند که افتخارآفرین دین و وطن‌شان شده و حماسه‌ی دفاع مقدس را رقم زده‌اند.

مسعود فیروزی افزود: این  مرکز ویژه‌ی والدین سالمند شهدا و ایثارگران تأسیس شده و تحت نظارت بهزیستی می‌باشد.

در این بازدید، دادستان مشهد از خدمات بهزیستی قدردانی کرد و گفت: همه‌ی ما باید در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر، حداکثر تلاش را داشته باشیم زیرا امنیت و آسایش امروز ما مرهون ایثارگری‌های فرزندان این عزیزان است.

محمد حسین درودی با اهدای شاخه گل از کارکنان این مرکز و مدیران بهزیستی قدردانی نمود.

کد خبر 44160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد