پیام مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را، تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر،  در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌ی زمانی نیست؛ گنجینه‌ عظیمی است که تا مدت‌های طولانی ملت ما می‌تواند از آن استفاده کند، آن را استخراج کند و مصرف کند و سرمایه‌گذاری کند.  
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بی شک، مقدس‌ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. دفاع مقدس، نام‌ آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار مقدس به یادگار خواهد ماند.

در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. اما؛ دفاع رزمندگان اسلام از خاک، دین و مذهب نه تنها معادلات صدام بلکه معادلات یک جهان را به هم ریخت و حمایت گسترده و جهانی از رژیم بعث را ابتر باقی گذاشت.

جنگ؛ علی‌رغم تمام آسیب‌هایی که به دنبال داشت، دست‌آوردهایی را نیز به ارمغان آورد. یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است. جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی‌ را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی تمامی جریان‌ها و مسائل را تحت الشعاع قرار داده است.

مردم استان اصفهان، در دوران دفاع مقدس نیز همچون گذشته همواره حضوری پر رنگ و موثر داشته‌اند بطوری که استان اصفهان اولین استانی بود که در سال‌های دفاع مقدس دو لشکر به خود اختصاص داد و در راه دفاع از کیان اسلامی هزاران شهید تقدیم کرد.

اصفهان به واقع طلایه دار دفاع مقدس بود چرا که رهبر معظم انقلاب در سفر به اصفهان در بخشی از بیانات‌شان فرمودند که «... اصفهان شما در خیلی از میدان‌ها جلوتر از دیگران حرکت کرد. از جمله در میدان جنگ، از جمله در میدان شهادت...  .

اینجانب؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس، این هفته را به همه مردم شریف و شهید پرور ایران بخصوص خانواده معزز شهدا، رزمندگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله‌العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

                                                                                               دکتر ولی‌اله نصر

                                                                                    مدیر  کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 43581

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد