مدیرکل بهزیستی درپیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

دکتر سید مهدی حسینی در پیامی هفته دفاع مقدس را به مدافعین کشور تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر سید مهدی حسینی مدیر کل بهزیستی گلستان به مناسبت چهل ودومین سالگرد دفاع مقدس در پیامی این هفته را به جامعه ایثارگری تبریک وتهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب شهدا والصدیقین

هفته دفاع مقدس، یادآورافتخارات، شهامت ها ورشادتهاست. یادآور مردان وزنانی که مردانگی آفریدند. دوران حماسه هشت سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران، با تاسی از حرکت تاریخی سرور وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثاروشهادت زا برای همیشه در تاریخ این مرزو بوم به جای گذاشته واین فرهنگ در تاریخ ایران تبدیل به سنت شده است. مدافعان سلامت همچون مدافعان حرم که جانشان را برای این مردم تقدیم کردند، زحمت زیادی می کشند تا سلامتی را به مردم به ارمغان آورند، آنها بندگان شایسته‌ای هستند که از سوی خدا برگزیده شده اند تا این وظیفه بزرگ وانسانی را به دوش بکشند.

باید همواره قدر دان زحمات وایثارگری این عزیزان باشیم وبا یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنائی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها ودستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها ودلاوری‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان وایثارگران بدین وسیله تهنیت وتبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرده واز خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی وتوفیق روز افزون مردم شریف کشور عزیزمان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ...خامنه ای (مدظله العالی) مسالت دارم.

کد خبر 43434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد