در رسانه | چهار طرح بهزیستی در کاشمر افتتاح شد

مشهد- ایرنا- همزمان با هفته دولت چهار طرح خدماتی بهزیستی در کاشمر روز دوشنبه با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

طرح های مزبور شامل ساختمان کمپ ماده ۱۵ مرکز اقامتی میان‌مدت همیاران رهایی با سرمایه‌گذاری ۳۱ میلیارد ریالی بخش خصوصی، ساختمان تعاونی پخت انواع نان و شیرینی با سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، مرکز مشاوره عمومی با هزینه حدود ۱.۵ میلیارد ریال و نیز مرکز مشاوره عمومی طنین با هزینه‌ای حدود ۱.۵ میلیارد ریال بود که به مناسبت هفته د ولت افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در آیین افتتاح این طرح ها گفت: بهزیستی استان اکنون با هزار و ۴۰۰ نفر نیرو، ۶۵۰ هزار نفر را به عنوان جامعه هدف زیر پوشش خدمات حمایتی خود دارد.

مسعود فیروزی با ستایش از تلاش زنان سرپرست خانوار، که در خودکفایی و اقتصاد خانواده نقش آفرینی می‌کنند، گفت: باید با ساخت فیلم های مستندی از این بانوان، به دیگر زنان جامعه برای گام نهادن در مسیر تلاش و کارآفرینی امید داد.

وی با اشاره به فعالیت سه کمپ ماده ۱۶ در استان خراسان رضوی گفت: اکنون ۲۳ مرکز دائم و موقت نگهداری معتادان در استان فعالیت دارند.

در رسانه | چهار طرح بهزیستی در کاشمر افتتاح شد

اعظم حسن زاده، مدیر بهزیستی کاشمر نیز در این مراسم گفت: اگر مرحله دوم کمپ ماده ۱۵ شهرستان احداث شود، به عنوان کمپ ماده ۱۶ هم قابل استفاده خواهد بود که برای ایجاد سوله آن به اعتبار اولیه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان نیاز است.

فرماندار کاشمر نیز در این مراسم گفت: به مناسبت هفته دولت در این شهرستان ۳۷ طرح به بهره برداری رسید که سرمایه‌گذاری بخش اعظم آن توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

مسلم ساقی از افزایش ۷۲ درصدی سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی در شهرستان طی یک سال اخیر خبر داد و افزود: برای علاقه مند کردن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به حضور در شهرستان باید تمامی زمینه های لازم مهیا شود.

وی عنوان کرد: تلاش می شود با ساختارسازی و تشکل‌سازی از جمله شرکت‌های تعاونی، تصدی‌گری دولت را در همه حوزه‌ها کاهش دهیم.

وی گفت: با وجود برخی قوانین دست و پاگیر و مشکلات اعتباری بانک‌ها، از ابتدای امسال ۶۶۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به حوزه‌های مختلف شهرستان پرداخت شده است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

کد خبر 42255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد