سرخس | بهره‌برداری از ۱۲ واحد مسکونی مددجویی در سرخس

همزمان با آغاز هفته دولت ۱۲ واحد مسکونی مددجویی برای خانواده‌های دو یا چند معلولی در سرخس به بهره‌برداری رسید.

به گفته رئیس بهزیستی سرخس در این واحدها بهزیستی ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض داشته و علاوه بر این ۳۸ میلیون وام بانک مسکن به آن تعلق گرفته و ۱۲ میلیون تومان نیز سهم مددجو بوده است.

حسن سلیمی گفت: در مجموع از سال ۱۳۹۵ ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان در گروه‌های مختلف، آغاز شده و این واحدها به تدریج طی یک سال گذشته تا امروز به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۳ واحد مربوط به معلولین شدید سرپرست خانوار مقیم روستا بوده که از طریق تفاهم‌نامه با قرارگاه خاتم الانبیا ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۷ واحد ویژه خانواده‌های دو معلوله روستایی بوده که هر کدام ۶۰ متر مساحت داشته و به ازای هر واحد ۳۸ میلیون به صورت بلاعوض از بهزیستی کمک شده است.

سرخس | بهره‌برداری از ۱۲ واحد مسکونی مددجویی در سرخس

وی اضافه کرد:‌ ۳۰ واحد از این خانه‌ها نیز به معلولین عادی یا خانواده‌های تک معلولی اختصاص یافته که دارای ۸ میلیون کمک بلاعوض بهزیستی بوده است.

وی تأکید کرد: این واحدها با امکانات و مصالح دولتی ساخته شده و با آنکه بهره‌برداری آنها زمان‌بر بوده، مشمول افزایش قیمت‌ها نشده است.

سلیمی گفت:‌ با اینکه هر واحد از این خانه‌ها حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون هزینه برداشته اما امروز این واحدها ارزشی معادل چند صد میلیون تومان دارا می‌باشد.

شایان ذکر است در مراسم بهره‌برداری از واحدهای مسکونی امروز سوم شهریور، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسؤولان محلی سرخس حضور داشتند.

کد خبر 41975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد