مشق زندگی برای فرزندان شبه خانواده

سلسله مسابقات کتابخوانی «فصل رویش» ویژه فرزندان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی در مراکز شبه خانواده برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛دکتر حبیب الله مسعودی فرید معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی از برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه فرزندان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی خبر داد.

وی گفت: از آن جا که تمام اقدامات و برنامه های پیش بینی شده برای جامعه تحت پوشش سازمان، دارای اهداف تخصصی آشکار و مستتر است؛ این معاونت نیز با رویکرد تربیتی و فرهنگی با اهداء کتاب هایی با هدف آشنایی فرزندان با سبک زندگی و عقاید برخی چهره های ارزشمند کشور عزیزمان، تقویت مهارت کتابخوانی، غنی سازی اوقات فرزندان و علاقمند نمودن آنان به مطالعه جشنواره کتابخوانی «فصل رویش» را برگزار نموده است.
دکتر فرید گفت:از فروردین ماه ۱۴۰۰ بر اساس برنامه ای بلند مدت که در اختیار فرزندان عزیز در خانه های تحت نظارت سازمان قرار گرفته است مطابق با جدول زمانی پیش بینی شده از سوی دفتر امور کودکان، شرکت کنندگان علاقمند می توانند در هر ماه یک کتاب را در سه مرحله خلاصه نویسی، آزمون تستی و آزمون شفاهی مورد مطالعه قرار داده و در آزمون آن مرحله شرکت کنند. 
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: مرحله نخست مسابقه فصل رویش با محوریت کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» (زندگینامه خود نوشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) در سه مرحله برگزار گردید که در مرحله اول ۲۳۵ نفر و در مرحله دوم ۲۰ نفر و در مرحله شفاهی نیز ۶ نفر برگزیده و معرفی شدند.

همچنین مسابقه مرداد ماه با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم»(زندگینامه و خاطرات پهلوان شهید ابراهیم هادی) در حال برگزاری است.

کد خبر 41974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =