بخش دوم مسابقه کتابخوانی «فصل رویش» برگزار می شود

آزمون الکترونیکی مسابقه کتابخوانی «فصل رویش» ویژه فرزندان ۱۳ تا ۱۸ ساله مقیم در خانه های نوجوانان بهزیستی سراسر کشور؛برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ سعید بابایی مدیر کل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت:جشنواره انس با کتاب با عنوان فصل رویش با اهداف تقویت مهارت خلاصه نویسی از مطالعه کتاب ها،غنی سازی اوقات فرزندان و علاقه مند نمودن آنان به مطالعه و همچنین ارتقای سرانه مطالعه و تقویت نگرش فرهنگی و اجتماعی فرزندان،طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: این جشنواره از روز ۹ مرداد ماه جاری آغاز شده است و شامل دو بخش است.بخش اول آن مطالعه و خلاصه نویسی جلد اول کتاب «سلام بر ابراهیم(زندگینامه و خاطرات پهلوان شهید ابراهیم هادی) توسط فرزندان ۱۳ تا ۱۸ ساله خانه های نوجوانان بهزیستی سراسر کشور و ارسال آن از طریق کارشناسان استانی به ستاد بهزیستی کشور تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه بوده است.

بابایی گفت: در بخش دوم که در بین شرکت کنندگان بخش اول برگزار می شود؛لازم است که شرکت کنندگان از ساعت ۹ تا ۹:۳۰ روز سه شنبه ۲ شهریورماه با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://survey.porsline.ir/s/x۲DGl۱R،در آزمون الکترونیکی شرکت کنند.

وی افزود:این آزمون شامل ۱۰ پرسش تستی و ۱۰ پرسش تشریحی است و برگزیدگان بخش اول و دوم پس از  شرکت در یک آزمون شفاهی که به صورت مصاحبه مجازی برگزار خواهد شد؛ داوری می شوند. برگزیدگان نهایی اوایل شهریور ماه معرفی می شوند.   

کد خبر 41782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =