پیام مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت" هفته دولت و روز کارمند "

دکتر مسعود فیروزی، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به کلیه خدمتگزاران و کارکنان بهزیستی به ویژه کارکنان بهزیستی استان تبریک گفت. در این پیام آمده است:

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم ایران اسلامی به یاد تلاش‌های مجاهدانه اندیشمندان و معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر که در مسیر شهادت، خدمت صادقانه در ایران اسلامی را عینیت بخشیدند مزین به نام دولت گشته است. بی‌تردید سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" نامگذاری شد، فرصتی است برای مسئولان و مدیران تا با سرمشق قرار دادن و تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و راه و منش این شهدای گرانقدر دولت در راستای سربلندی و عزت ایران اسلامی و منویات مقام معظم رهبری گام بردارند.
چهارم شهریورماه، سومین روز از هفته دولت نیز روز کارمند نامیده شده تا روزی باشد برای تجلیل و قدردانی از انسان‌های شایسته‌ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. بی شک، موفقیت و تحقق اهداف هر مجموعه ای مرهون تلاش و توانمندی نیروهای متعهد، ماهر، خلاق و مسوولیت پذیری است که همواره می کوشند در حرکت سازمان به سوی اهداف تعیین شده، نقش مؤثر ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، فرصت را غنیمت شمرده روز «کارمند» را به همه کارکنان پرتلاش  اداره کل بهزیستی استان در تمامی عرصه های مختلف اداری و اجرایی و تخصصی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عاقبت به خیری، توفیقات روزافزون و سلامتی را برای همگان مسئلت می نمایم.

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی
 

کد خبر 41911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد