مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از مرکز شیرخوارگان در بجنورد بازدید کرد

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به همراه قائم مقام این اداره از مرکز شیرخوارگاه غنچه های رضوان بهزیستی در بجنورد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، امروز دکتر محمد شجاع مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی به همراه قائم مقام این اداره از مرکز شیرخوارگاه غنچه های رضوان در بجنورد بازدید کردند.

 مسوول شیرخوارگاه غنچه های رضوان بابیان اینکه دراین مرکز از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بصورت شبانه روزی نگهداری و مراقبت  می شود، افزود: در حال حاضر حدود  ۱۸کودک در گروه سنی صفر تا ۳ در این مرکز نگهداری می شوند.

وی بااشاره به اینکه شیرخوارگاه غنچه های رضوان از آبان ۱۳۹۷ با مجوز سازمان بهزیستی شروع به فعالیت کرده است، بیان کرد: شیرخوارگاه غنچه های رضوان در مرکز خراسان شمالی بزرگترین شیرخوارگاه شرق کشور، در دو طبقه و با زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع در سال ۱۳۹۴ساخته و از آبان ۱۳۹۷ باظرفیت پذیرش ۵۰ کودک شیرخوار و کودک صفر تا ۳سال فعالیت خود را آغاز کرد.

روحانی افزود: بطور میانگین  ۳ ورودی و ۲واگذاری کودک در هر ماه داریم.

 وی در این بازدید به مسایل و مشکلات موجود در این مرکز اشاره کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت نیروها در مرکز، رایزنی درخصوص کوتاه کردن پیگیری های قانونی کودکان، ابلاغ اعتبارات وسایل و اقلام شیرخوارگاه و همچنین تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از جمله مسایل و مشکلاتی بود که با مدیرکل بهزیستی استان در میان گذاشته شد.

کد خبر 41796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد