پیام مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن

این یادگاران دفاع مقدس، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به ایزد متعال، برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر ایستادگی کردند

به گزارش روابط عمومی مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیز پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیرکل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

۲۶ مردادماه، سالروز بازگشت  غرورآفرین آزادمردان عزیز به میهن اسلامی؛ به عنوان روزی بزرگ و ماندگار بر تارک زرّین تاریخ سرزمین اسلامی و پر از افتخار وحماسه ثبت شده است.
 
آزادگان عزیز با تأسی از مکتب اهل بیت (ع)  و به ویژه     حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان نماد حریت و آزادگی در تاریخ پر شکوه اسلام، بار دیگر منزلت و عظمت اسوه های آزادگی، شرافت، رشادت، اصالت را در پرتو صبر و مجاهدت مثال زدنی، در جهان دربند استکبار جهانی معنا نمودند.

این یادگاران دفاع مقدس، با گام های مطمئن و دل های سرشار از عشق و ایمان به ایزد متعال، برای رسیدن به قلّه های فتح و ظفر ایستادگی کردند؛ پس ما نیز باید صبوری شان را به زیبایی ارج نهیم و حلاوت این رخداد فرخنده را  همواره گرامی بداریم. 

برخود لازم می دانم در این روز بزرگ و به یاد ماندنی، شأن و منزلت همه آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان را به عنوان نمادهای خودباوری و استواری که در راه دفاع از وطن و پاسداشت ارزش‌های اسلامی، رنج اسارت را به جان خریدند و همچنین یاد و خاطره همکاران آزاده بهزیستی  را گرامی داشته و سلامتی و توفیق عزیزان را در مسیر بالندگی و عزت آفرینی برای میهن عزیزمان، از درگاه ایزد متعال خواستارم.

علیرضاایزدپور
مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 41724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد