اهداء نذورات محرم درقالب بسته های غذایی

رییس اداره بهزیستی فاروج تاکید کرد: باتوجه به شرایط حاد کشور و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، باید نذورات محرم به صورت بسته غذایی اهداء شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مریم وافری رییس اداره بهزیستی فاروج باتوجه به شرایط فعلی کشور و به دلیل جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از خیرین دعوت کرد ارزاقی که هر سال به عنوان نذری در ایام محرم در میان عزاداران توزیع می کردند را در قالب سبدهای مواد غذایی برای کمک به معیشت خانواده های نیازمند ازجمله خانواده های تحت پوشش بهزیستی اختصاص دهند.

وی با اشاره به توزیع حدود  ۱۰۰ پرس غذایی گرم در شب اول محرم و شورحسینی در فاروج گفت: متاسفانه ویروس منحوس کرونا در طی این مدت آسیب های فراوانی به مردم جهان وارد کرده است و جامعه هدف بهزیستی هم از این آسیب در امان نمانده و نیازمند کمک خیرین است.

رییس اداره بهزیستی فاروج خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه امسال همچون سال گذشته به دلیل رعایت مسائل بهداشتی امکان طبخ و توزیع غذای گرم و برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی وجود ندارد شایسته است مشارکت خیرین به سمت تهیه بسته های مواد غذایی برای خانواده های نیازمند سوق پیدا کند.

وافری در ادامه به بخشی از نیازهای جامعه هدف در شهرستان اشاراه کرد و گفت: کمک هزینه معیشتی، تامین وسایل بهداشتی چون ماسک و .. باتوجه به شرایط فعلی کشور، وسایل توانبخشی از جمله ویلچر برای معلولین و همچنین تامین وسایل درمانی و دارویی برای مددجویانی که در مراکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان مراقبت می شوند مورد توجه است.

کد خبر 41516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد