یک میلیارد ریال خدمات رفاهی به مددجویان بخش رودبار الموت غربی اهدا شد

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: یک میلیارد ریال خدمات رفاهی به مددجویان این سازمان در بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی با اشاره به برگزاری میز خدمت در بخش رودبار الموت غربی، اظهار داشت: پس از برگزاری میز خدمت در این منطقه با حضور امام جمعه، بخشدار و جمعی از مدیران بهزیستی استان در تیرماه گذشته تعدادی از مددجویان درخواست‌هایی داشتند که بسیاری از آنها اجرایی شد.

به گفته وی، این درخواست‌ها شامل ساخت و مناسب سازی مسکن، کمک هزینه‌های درمانی و معیشت و نیز تامین برخی از لوازم ضروری منزل بود که خوشبختانه بسیاری از این موارد تامین و به خانواده‌ها تحویل داده شد.

این مسوول با اشاره به اینکه این تجهیزات با یک میلیارد ریال اعتبار تهیه شد، تصریح کرد: تعدادی از این تجهیزات شامل لوازم منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، آبگرمکن دیواری و کولر آبی بود که تمامی آنها خریداری و طی مراسمی به آنها اهدا شد.

وارثی اضافه کرد: در خصوص درخواست تامین کمک هزینه‌های معیشتی نیز ۱۰۰ میلیون ریال به حساب هر مددجوی نیازمند واریز و قرار شد مشکلات آنها نیز در ادامه به طور جدی پیگیری شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین یادآور شد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم در ادامه راه به شکل بهتری ضمن رفع مشکل مددجویان، خدمات رسانی مطلوبی را به آنان ارایه دهیم.

کد خبر 41507

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد