معتادان متجاهر فاروج ساماندهی می‌شوند

مدیر بهزیستی شهرستان فاروج ازساماندهی معتادان متجاهر فاروج خبر داد و گفت: بااخذ مجوزراه اندازی کمپ ماده ۱۶ و با آغاز به کار آن، معتادان متجاهر ساماندهی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، مریم وافری زساماندهی معتادان متجاهر فاروج خبرداد و گفت: بااخذ مجوزراه اندازی کمپ ماده ۱۶ و با آغاز به کار آن، معتادان متجاهر ساماندهی می‌شوند.

وی با اشاره به فعال بودن کمپ ماده ۱۵ در شهرستان، بیان کرد: کمپ ماده ۱۶ یکی از نیازهای اساسی شهرستان بود که در مرحله راه اندازی است و کارهای مربوط به ثبت این کمپ انجام و ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده راه اندازی می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان فاروج بابیان اینکه حوزه پیشگیری از پرمشغله‌ترین واحدها بشمار می آید، تصریح کرد: در شهرستان ۳ کلینیک ترک اعتیاد فعال است و به تازگی یک کلینیک برای شهر تیتکانلو و یکی برای روستای مایوان درخواست شده است تا هزینه‌های رفت و آمد از سایر هزینه‌های افراد نیازمند به خدمات این واحدها، کم شود.

این مسوول خاطرنشان کرد: کلینیک‌های ترک اعتیاد در سال گذشته به ۸۹۵ نفر خدمات ارائه کردند و در سه ماهه اول امسال این مراکز ۴۴ مراجعه کننده داشته‌اند.

مریم وافری افزود: تعداد ورود و خروج در کمپ ماده ۱۵ شهرستان در سال گذشته ۶۲۰ نفر و در سه ماهه اول امسال  ۱۶۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به فعال بودن مرکز گذری کاهش آسیب در شهرستان، افزود: با توجه به رسالت آن برای دادن سرپناه به افراد کارتن خواب و تزریقی، در سه ماه اول امسال این واحد به ۴۰۰ نفر خدمات ارائه کرده است.

مدیربهزیستی شهرستان فاروج گفت: تیم سیار این مرکز، بسته‌های بهداشتی را در پاتوق‌هایی که از قبل شناسایی شده قرار می‌دهد و بعد از مصرف جمع آوری می‌کنند.

وی در پایان افزود: تعداد مراجعه کننده به این مرکز در سه ماهه اول امسال ۷۸ نفر بوده است.

کد خبر 41485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد