فعال شدن نوبت‌دهی واکسن کرونا برای افراد بالای 18 سال دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید

مدیرکل بهزیستی استان یزد از آغاز ثبت نام برای واکسیناسیون افراد بالای 18 سال دارای معلولیت با درجه شدید و خیلی شدید ساکن منازل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، دکتر علی محمد عطابخش با اعلام این خبر گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از انجام دو نوبت واکسیناسیون برای افراد دارای معلولیت و سالمندان مقیم در مراکز نگهداری شبانه روزی در سراسر استان، برای افراد بالای 18 سال دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که در خانواده‌ها نگهداری می شوند، این امکان فراهم شده است که واکسن کرونا را دریافت کنند.

این مسئول تصریح کرد: افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید بالای ۱۸ سال، ساکن در منازل می توانند با مراجعه به وب سایت salamat.gov.ir برای دریافت واکسن خود ثبت نام کنند و نیاز به معرفی نامه از سوی بهزیستی و یا مراجعه به بهزیستی نمی باشد.

وی در ادامه افزود: از همین لحظه در سامانه salamat.gov.ir امکان ثبت‌نام و دریافتن آنی نوبت تزریق واکسن تمامی معلولان سراسر کشور با درجه شدید و خیلی شدید که کد ملی آنها از سوی سازمان بهزیستی به مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال شده فراهم شده است.

گفتنی است؛ محل، روز و ساعت دریافت واکسن توسط خود افراد انتخاب می‌شود و نیازی به انتظار برای دریافت نوبت نیست.

کد خبر 41318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد