پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان هرمزگان  به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان طی پیامی روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به خانواده بزرگ بهزیستی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، متن پیام تبریک  به این شرح است

امام صادق علیه‌السلام:

لایَزالُ المُؤمِنُ یُورِثُ أَهلَ بَیتِهِ العِلمَ وَ الْأَدَبَ الصّالِحَ حَتّی یُدخِلَهُمُ الجَنَّةَ جَمیعا؛

مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شایسته بهره مند می سازد تا همه آنان را وارد بهشت کند.

۲۵ ذی الحجة با توجه به نزول سوره مبارکه هَلْ أَتَی(انسان) که در اهمیت جایگاه خانواده و استحکام پایه های آن نازل شده است، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده شده است. این نامگذاری فرصتی را فراهم کرده است که جایگاه خانواده و ضرورت تکریم بازنشستگان، که سرمایه های معنوی ایران اسلامی هستند به همگان یادآور شود.

توصیه های دینی و احادیث ائمه اطهار(ع) به اهمیت جایگاه خانواده به عنوان اولین رکن تعلیم و تربیت پرداخته است، احترام و تکریم بازنشستگان توصیه ای دینی و اخلاقی است که به ما می آموزد رعایت حرمت و پاسداشت زحمات این بزرگواران وظیفه ای همگانی است و تک تک آحاد جامعه با حفظ جایگاه خانواده و تکریم بازنشستگان و پیشکسوتان اندکی از زحمات شبانه روزی این عزیزان را قدر می نهند.
اینجانب ضمن تبریک صمیمانه به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۵ ذیحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، توفیق، سلامتی و سربلندی تمامی بازنشستگان به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی، همکاران عزیز بازنشسته و پیشکسوت را از درگاه خداوند متعال خواستارم و امیدوارم بتوانیم در تمامی مراحل کاری از تجربیات ارزشمند این بزرگواران بهره مند شویم.

         دکتر ابراهیم حسن نژاد   

       سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  

کد خبر 41309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد