کمکهای  نوع دوستانه جمعیت هلال احمر هرمزگان به سالمندان

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی ، جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با حضور در سرای سالمندان لقمان حکیم تحت نظارت بهزیستی بندرعباس کمک‌های بشردوستانه خود را به سالمندان مقیم در این مرکز اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با هفتمین روز از بزرگداشت هفته  بهزیستی مهندس مختار  سلحشور  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با همراهی حجت الاسلام و المسلمین هادی شهابی نماینده محترم ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ،رضا دور کیش معاون بهداشت و درمان و عباس نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرعباس با همراهی دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی استان هرمزگان و رفعت ایرانپور معاون توانبخشی بهزیستی استان در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویژه توانخواهان و افراد دارای معلولیت  اقدام به توزیع و اهداء کمک‌های نوع دوستانه خود از جمله وسایل کمک توانبخشی ( ویلچر و پوشینه ) به سالمندان مقیم در این مرکز نمود.

سرپرست بهزیستی هرمزگان تصریح کرد : خدمات بهزیستی و هلال احمر مکمل یکدیگرند و بی شک هم افزایی و بهره برداری بهینه از پتانسیل دو نهاد می تواند در ارائه خدمات با کیفیت به جامعه هدف موثر باشد.

 دکتر حسن نژاد ابراز داشت : انتظار داریم سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی نیز نگاه مسئولانه تری نسبت به جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی داشته باشند.

 گفتنی است توزیع و اهدا وسایل کمک توانبخشی به سرای سالمندان با محوریت اردوی جهادی صورت پذیرفت.

کد خبر 40553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد