اشکذر | ویدیو | واگذاری 2 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اشکذر

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور آیین واگذاری همزمان ۲۰۷۵ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان اشکذر؛ همزمان با چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ آیین واگذاری همزمان ۲۰۷۵ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین واگذاری مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی که در شهرستان اشکذر برگزار شد گفت: در سراسر کشور دو هزار و ۷۵ خانه ساخته شده یا تکمیل شده توسط بهزیستی به مددجویان تحویل داده می‌شود که سهم استان یزد ۴۷ واحد است که صبح امروز آیین واگذاری این واحدها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

 دکترعلی محمد عطابخش در خصوص کمکهای بهزیستی در ساخت مسکن افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش گفت: بهزیستی بسته به شرایط افراد دارای معلولیت در سه قالب کمک بلاعوض باتوجه به نوع معلولیت و ساکن شهر و روستا بودن، تسهیلات کم بهره در روستاها تا ۵۰درصد و هزینه انشعاب آب و برق و گاز که طبق ماده ۱۹ قانون جامع معلولین از پرداخت آن معاف هستند.

گفتنی است؛ سهم استان یزد  از این تعداد ۴۷ واحد بود که با حضور مدیرکل بهزیستی استان یزد، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین شهرستان دو واحد نیز به مددجویان بهزیستی شهرستان اشکذر واگذار شد.

کد خبر 40225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد