واگذاری ۴۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی یزد همزمان با سراسر کشور

همزمان با چهل و یکمین سال تاسیس بهزیستی و در دومین روز از گرامیداشت این هفته ۴۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی یزد همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در آیین واگذاری مسکن معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی گفت: در سراسر کشور دو هزار و ۷۵ خانه ساخته شده یا تکمیل شده توسط بهزیستی به مددجویان تحویل داده می‌شود که سهم استان یزد ۴۷ واحد است که صبح امروز آیین واگذاری این واحدها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

علی محمد عطابخش عنوان کرد: از این ۴۷ واحد مسکونی، ۲ واحد مسکونی مربوط به خانوارهای حداقل دو عضو معلول و مابقی برای سایر خانواده های تحت پوشش می باشد.

وی در ادامه افزود: این ۴۷ واحد مربوط به ۸ شهرستان استان می باشد که ۱۷ پروژه در شهرستان میبد، ۱۲ پروژه در شهرستان یزد، ۶ پروژه در شهرستان اردکان، در شهرستان های بافق و خاتم هر کدوم ۳ پروژه و در شهرستان های اشکذر، بهاباد و تفت هر کدام ۲ پروژه به بهره برداری می رسد.

این مسئول تصریح کرد: این مسکن ها در قالب خودمالکی بوده که با سهم آورده مددجویان و کمک بهزیستی ساخته شده است.

وی همچنین عنوان کرد: از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ تعداد دو هزار و ۸۰۶ واحد مسکونی به جامعه هدف ( معلولین و زنان سرپرست خانوار) واگذار گردیده است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به ۵ هزار ۶۲۱ خانوار فاقد مسکن تحت پوشش عنوان کرد: از این تعداد چهارصد و ۱۹ خانوار دارای حداقل دو عضو معلول می باشند.

مدیرکل بهزیستی استان یزد در پایان یادآور شد : در حال حاضر دویست و ۸۲ واحد مسکونی به صورت خودمالکی یا در قالب تفاهم نامه ها در حال ساخت می باشند.

کد خبر 39856

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد