دررسانه|۴۳ واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش بهزیستی خوزستان واگذار شد

اهواز - ایرنا - ۴۳ واحد مسکونی روزچهارشنبه با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور ، همزمان با بهره‌برداری از طرح‌های بهزیستی در سراسر کشور، به مددجویان بهزیستی خوزستان واگذار شد.

به گزارش ایرنا مدیرکل بهزیستی خوزستان در آیین بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی که به صورت نمادین در شهر سوسنگرد مرکز شهرستان دشت‌آزادگان برگزار شد بیان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۶ واحد مربوط به خانوارهای ۲ عضو معلول ،یک واحد مربوط به خانواده ایتام مورد حمایت ،۲۷ واحد مربوط به طرح تفاهمنامه با قرارگاه خاتم الانبیا (سه مورد زن سرپرست خانوار و ۲۴ مورد معلول ) و ۹ واحد مربوط به خانواده‌های تک معلول و خانواده‌های بی سرپرست است.

غلامرضا صدیق راد افزود : این واحدها دارای ۷۰ متر مربع زیربنا بوده که برای ساخت آنها حدود ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرف سازمان بهزیستی، مشارکت و کمک بنیاد مستضعفان، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا ،خیران و ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت شده است.

وی با اشاره به حرکت خیرخواهانه ساخت واحدهای مسکونی برای افراد کم برخوردار گفت: این واحدها در شهرهای دشت آزادگان و گتوند ۶ واحد مسکونی ،آبادان و باغملک پنج واحد،امیدیه و اندیمشک چهار واحد ، باوی و خرمشهر سه واحد ،شادگان و شوش ۲ واحد و بهبهان، دزفول و هندیجان هر کدام یک واحد مسکونی واگذار شدند.

وی ادامه داد: پارسال ۵۱۴ واحد مسکونی به صورت احداث و خرید به جامعه هدف بهزیستی واگذار شد و ۵۰۰ خانوار نیز تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند.

سوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان و در شمال غربی اهواز و به فاصلهٔ ۵۵ کیلومتری این شهر قرار گرفته‌است.

کد خبر 39885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد