در رسانه| مدیرکل بهزیستی استان خبر داد: بهره‌برداری از ۲۸۷ طرح اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی در ایلام

ایسنا/ایلام مدیر کل بهزیستی استان ایلام گفت: در طول هفته بهزیستی امسال در مجموع ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر «زهرا همتی» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برنامه‌های هفته بهزیستی سال ۱۴۰۰ گفت: در این هفته از ۲۲ تا ۲۸تیرماه ببا شعار «بهزیستی در گام دوم، هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی در خانواده» برگزار خواهد شد.

وی غبارروبی مزار شهدا، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم در طول هفته بهزیستی، دیدار با مسئولان استان، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، تور رسانه‌ای، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر،افتتاح طرح های اشتغال و مانور اورژانس اجتماعی را از جمله این مناسبت ها عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام از واگذاری ۱۳۸واحد مسکونی مددجویان در طول این هفته خبر داد و گفت: همچنین دو مرکز مشاوره، گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، طرح کاهش آسیب بهبود یافتگان، مرکز غربالگری معتادان متجاهر نیز در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه‌اندازی خواهند شد.


همتی گفت: در طول هفته بهزیستی امسال در مجموع ۲۸۷ طرح اشتغالزایی مددجویان در شهرستانهای ایلام، چرداول، دره شهر، مهران، بدره و دهلران افتتاح خواهد شد.

کد خبر 39724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد