در رسانه| نوجوانان در طرح مانا به کمک بهزیستی می آیند

دکتر سیدمحمدصاق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی استان فارس از از اجرای طرح مانا به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پیام خبر، سید محمدصادق کشفی نژاد گفت: طرح مانا با استفاده از توان نوجوانان باهدف ارتقای سلامت روان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح مانا را ارتقای سلامت روان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط نوجوانان در محلات در معرض آسیب و کم برخوردار استان می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش این اداره کل نهادینه کردن سلامت اجتماعی و بهبود وضعیت سلامت روان نوجوانان و جوانان است اظهار داشت:گروه سنی نوجوانان شرکت کننده در این طرح  ۱۳ تا ۱۸ سال است که رصد مسائل روز، حساسیت نسبت به این مسائل، کشف اولویت ها، طراحی پروژه های چاره ساز و حل مشکلات از مراحل این طرح است.

کشفی نژاد افزود: اجرای این طرح از چهارشنبه ۱۸ تیرماه آغاز شده است و این طرح ظرفیت مشارکت نوجوانان و توانمندی‌های آنان را ارتقا می‌دهد و از گسترش آسیب های فردی و اجتماعی به ویژه اعتیاد در بین نوجوانان جلوگیری می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار داشت: نوجوانان در طرح مانا توسط تسهیلگران آموزش می بینند و در حال حاضر ۲۲ تسهیلگر، ۱۰ پایگاه سلامت روان و همچنین ۶ مرکز مثبت زندگی در فارس، مجری این برنامه هستند.

انتهای پیام: آمنه عوض پور

کد خبر 39661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد