حل مشکل انتقال، تجهیزات و انشعاب برق نخستین هتل تراز معلولین کشور در مشهد

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد و مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی، برای حل مشکل تأمین برق مورد نیاز اولین هتل تراز معلولین کشور، از این پروژه‌ بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز سه‌شنبه انجام شد بازدیدکنندگان از قسمت‌های مختلف و طبقات این مجموعه مجهز و خیرساز بازدید و با امکانات و دسترس‌پذیری که برای افراد دارای معلولیت در این مجموعه‌ی اقامتی پیش‌بینی شده از نزدیک آشنا شدند.

مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی در این بازدید گفت: این مجموعه با کمک‌های خیرین، سازمان بهزیستی، شهرداری مشهد و محوریت یک خانواده‌ی نیکوکار یزدی، با زحمات و تلاش‌های زیاد، در جنب حرم مطهر احداث گردیده و با هزینه‌های امروز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر مسعود فیروزی ادامه داد: اکنون کار به مراحل پایانی رسیده و مشکل تأمین انرژی برق مجموعه، فقط با همت مسؤولان مشهد و از جمله، شرکت برق و نمایندگان محترم مجلس، امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه‌ای تأمین برق این مجموعه‌ی اقامتی، حدود سه میلیارد تومان می‌باشد گفت: انتقال نیرو، انشعاب، تجهیزات و سایر امکانات مورد نیاز در این برآورد محاسبه شده است.

وی تصریح کرد: درخواست ما و جامعه‌ی معلولین کشور از شرکت برق مشهد و نمایندگان محترم مجلس این است که این مجموعه‌ی خیرساز را تکمیل کنند و انشاءا ... شاهد افتتاح این پروژه‌ی بی‌نظیر ملی در مناسبت ملی ۲۲ بهمن باشیم.

در این دیدار، دکتر فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بر حل مشکل برق این مجموعه بزرگ اقامتی توسط شرکت برق مشهد تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت برق مشهد نیز در این بازدید ضمن قول مساعد برای بررسی کارشناسی موضوع گفت: هر کاری از ما ساخته باشد برای راه‌اندازی و حل مشکل برق این مجموعه انجام می‌دهیم.

محمد رضا رمضانی از کارشناسان فنی که وی را همراهی می‌کردند خواست با بررسی امکانات و تجهیزات برق در منطقه‌ی استقرار هتل و برآورد دقیق هزینه‌ها، اجرای این مهم را در اولویت بگذارند.

در پایان این بازدید، مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: پایان کار این هتل تراز معلولین که توسط آقای شهسواری و خانواده‌ی محترم ایشان پایه‌گذاری و احداث گردیده، آرزوی دیرینه‌ی افراد دارای معلولیت کشور برای زیارت آسان حرم مطهر رضوی را جامه عمل می‌پوشاند.

دکتر مسعود فیروزی گفت: امیدواریم شرکت برق مشهد و نمایندگان محترم مردم در مجلس، به راهکار اجرایی فوری و قطعی برسند تا این مشکل حل شود و انتظار خیرین محترم که در اینجا سرمایه‌گذاری بزرگی انجام داده‌اند و فقط رفاه و آسایش افراد دارای معلولیت را اراده کرده‌اند به پایان برسد.

وی گفت: افراد کم‌توان و ناتوان و خانواده‌هایشان که حدود ۳۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند دغدغه‌ی فرهنگی بالایی دارند و با راه‌اندازی این هتل، امکان زیارت حضرت رضا(ع) برایشان فراهم شده و دعای خیرشان همه‌ی ما را شامل خواهد شد و باقیات صالحات ما خواهد بود.

کد خبر 39316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد