استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی در برنامه های پیشگیری و درمان اعتیاد

همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل ورزش و جوانان و سازمان اوقاف و امور خیریه استان کارگاههای گوهر تراشی و پرورش ماهی های زینتی و همچنین خانه ورزش مرکز جامع با حضور مدیران دستگاههای اجرایی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری مدیرکل بهزیستی استان در آئین افتتاح کارگاهها و خانه ورزشی مرکز جامع گفت: در راستای تحقق برنامه ها و فعالیت های پیشگیرانه و درمانی برای مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت و همکاری دستگاههای اجرایی نقش بسزایی در درمان همه جانبه افراد معتاد به همراه دارد.

عسگری خاطر نشان کرد: سالهاست که اعتیاد به عنوان یک بیماری شناخته شده است و از آنجایی که در درمان اعتیاد باید همه ابعاد شخصیتی و اجتماعی افراد در نظر گرفته شود، حمایت همه جانبه از افراد معتاد قطعا در عدم بازگشت آنها به دام اعتیاد موثر است.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: کارگاه گوهر تراشی با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه به منظور اشتغالزایی و راه اندازی خانه ورزشی مرکز با همت اداره ورزش و جوانان استان در راستای پرکردن اوقات فراغت افراد در دستور کار قرار گرفته است. همچنین پرورش ماهی های زینتی در راستای اشتغالزایی و کسب درآمد از برنامه های مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد معتاد بوده است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان نیز با اشاره به انسجام و هماهنگی بسیار مطلوب دستگاههای مرتبط با پیشگیری و درمان اعتیاد گفت: آسیبهای اعتیاد را همه می دانیم؛ خوشبختانه با وحدت و انسجام بین دستگاههای اجرایی، سرعت گرایش به اعتیاد کاهش پیدا کرده است و با اقدامات موثر انجام شده در زمینه آموزش و پیشگیری از اعتیاد  توانسته ایم سرعت گرایش به مواد را کاهش دهیم.

کد خبر 39223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد