دیر|تلاش پلیس راهور برای تسهیل تردد افراد دارای معلولیت در جامعه

نشست مشترک کرمی رئیس بهزیستی شهرستان با سرهنگ اسماعیل صابر راد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، موانع ترافیکی تردد معلولین در سطح جامعه بررسی شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان و به نقل از دیر، در این جلسه که با حضور رئیس، معاونت  و کارشناسان بهزیستی شهرستان در امور معلولین برگزار شد، ابتدا کرمی رئیس بهزیستی شهرستان دیر ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مجموعه پلیس راهور شهرستان  در راستای تحقق حقوق افراد دارای معلولیت و تسهیل حضور افراد دارای معلولیت گفت: انتظار داریم در جلسات فصلی کمیته مناسب سازی استان که در فرمانداری  برگزار می‌شود، نماینده پلیس راهور فرد ثابت و مشرف به موضوعات مرتبط با تردد افراد دارای معلولیت باشد.
سرهنگ صابر راد رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دیّر گفت : موضوعات در حوزه افراد دارای معلولیت بسیار متنوع است. با این حال ۸۰ درصد مشکلات حوزه حمل و نقل افراد دارای معلولیت به پلیس راهور بر نمی‌گردد. در ۲۰ درصد باقیمانده پلیس راهور بر اساس وظیفه ذاتی خود به دنبال انتظام بخشی به رانندگی و جلوگیری از تصادفات و در نتیجه تسهیل حضور افراد دارای معلولیت در سطح جامعه است.
 پلیس راهور هم در راستای احقاق حقوق افرد دارای معلولیت و سایر شهروندان با فرهنگ سازی و اعمال قانون توانسته با مدیریت بسیار خوب موتور سیکلت‌ها بویژه عدم حضور آنها در پیاده روها،   شرایط حضور افراد دارای معلولیت در سطح شهر را تسهیل کند.

کد خبر 38913

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد