بهزیستی خراسان رضوی در تعامل با دادگستری استان حائز رتبه برتر شد

دادگستری خراسان رضوی، بهزیستی استان را حائز رتبه ی برتر عنوان و از مدیرکل این نهاد تقدیر کرد.

دادگستری خراسان رضوی پس از بررسی عملکرد سازمانها و دستگاه های اجرایی استان، از حیث تعامل منطقی و عقلایی و نتایج حاصله در سال ۱۳۹۹، بهزیستی خراسان رضوی را حائز رتبه ی برتر عنوان و در هفته قوه قضائیه، از مدیرکل این نهاد تقدیر کرد. در متن تقدیرنامه رییس کل دادگستری خراسان رضوی آمده است:


جناب آقای دکتر فیروزی 
مدیرکل محترم بهزیستی استان خراسان رضوی
 
با اهداء سلام تحیت؛
نسیم بهشتی آستان پر مهر امام مهربانی، حضرت علی ابن موسی الرضا (علیه السلام)، دعای پر فیض «یا مقلب القلوب» را به ارمغان می آورد و نو شدن را با طراوت شکوفه های عطرآگین بهار و به زیبایی بی بدلیل «لیل و نهار» می نگارد و چه زیبا زمزمه ایست ذکر «الی احسن الحال» که فصل جدیدی از خدمت را به مردم نوید می دهد.
لذا با عنایت به بررسی عملکرد سازمانها و دستگاه های اجرایی استان، از حیث تعامل منطقی و عقلایی و نتایج حاصله در سال ۱۳۹۹، با اهتمام و پیگیری مجدانه جنابعالی و کارشناسان تحت امر آن نهاد حائز رتبه ی برتر شده اید.
این اوح به پاس اقدامات ارزشمندتان در حوزه پیشگیری از وقوع جرم تقدیم حضورتان می گردد.
امید است با استمرار و تداوم همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، در راستای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بتوانید گام های موثر و اساسی برداشته، و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) همچون گذشته خدمتگذاری دلسوز، صدیق برای مردم عزیزمان باشید.
 
غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

کد خبر 38889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد