جوابیه مدیر بهزیستی شهرستان رشت پیرامون انتشار فیلمی از وضعیت زندگی و کسب و کار یکی از سالمندان در فضای مجازی

در پی انتشار فیلم پیرمرد دستمال فروش در یکی از خیابان های سطح رشت در فضای مجازی، مدیر بهزیستی شهرستان رشت توضیحاتی ارائه داد.

محمد نوروزی عنوان کرد: در پی گشت زنی تیم اورژانس اجتماعی (۱۲۳) در سطح شهر و مشاهده یکی از سالمندان، مددکار اورژانس به منظور بررسی وضعیت در محل حضور یافته و با وی گفتگو کرد.
طی این گفتگو ، سالمند مذکور اظهار داشت : من یکی از بازاریان شهر و دارای یک مغازه کود و سم کشاورزی بودم که متاسفانه به دلیل مشکلاتی بانک اموالم رو مصادره کرد و هم اکنون تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) هستم. چهار فرزند پسر و دو دختر و همسرم فوت کرده و در حال حاضر تنها زندگی میکنم .
مددکار اورژانس به منظور رفاه حال ایشان از وی درخواست کرد که به یکی از مراکز سالمندان تحت نظارت بهزیستی استان منتقل شود که نامبرده حاضر به همکاری نبوده و بیان داشت : می خواهد کار کند و راحت زندگی کند و نمی تواند در مرکز سالمندان بماند.
وی بیان داشت : از همکاران شهرداری هم پیش من آمدند تا مرا به گرمخانه و سامانکده ببرند و با جواب منفی من روبرو شدند من می خواهم خودم کار کنم و راحت زندگی کنم ، شبها هم در یک منزل مسکونی قدیمی که اجاره کردم زندگی میکنم .
مددکار اورژانس با توجه به شرایط موجود و بررسی وضعیت، پیشنهاد نمود با همکاری شهرداری کیوسکی در محل مذکور احداث گردد تا مکانی جهت کسب درآمد وی باشد.

کد خبر 38851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد