قوچان | نیکوکاران قوچان ۳۰۰ میلیون «همت عالی» به باغ دختران خضراء هدیه دادند

در یک گردهمایی در شهرستان قوچان که خیرین بزرگ استان و منطقه در آن حضور داشتند نیکوکاران، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به ساخت یک موسسه خیریه جهت نگهداری دختران بی‌سرپرست و بدسرپرست کمک کردند.

در این همایش که عنوان «همت عالی» داشت مسؤولان خیریه‌ی خضراء که کار نگهداری از ۶۰ دختر و پسر بی‌سرپرست و بدسرپرست در این شهرستان را عهده‌دار است، وضعیت مؤسسه را برای نیکوکاران حاضر تشریح کرده و بخشی از خدمات خود را برشمردند.

رئیس بهزیستی قوچان در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مؤسسه دو ساختمان برای دختران بالای ۱۴ سال و پسران زیر ۱۴ سال دارد که در حال خدمت رسانی است ولی ساختمان دختران زیر ۱۴ سال، قدیمی است و نیاز به تجدید ساخت دارد که زمینی از سوی یک خیر به این مؤسسه اهدا شده است.

ربابه خلیل‌آبادی افزود: مرحوم انارکی زمینی را وقف بهزیستی کرده و قرار است یک ساختمان با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع در چهار طبقه در آن ساخته شود.

وی ادامه داد: مالکیت این ساختمان و زمین، به نام مؤسسه‌ی خضراء ثبت می‌شود و در حال حاضر مراحل پی‌کنی ساختمان در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از هزینه‌ی ساخت توسط هیأت امنای مؤسسه و خیرین شهرستان تأمین گردیده و در همایش دیروز که معاون مشارکتهای استان نیز در آن حضور داشت حدود د۲۸۰ میلیون تومان کمک نقدی جمع‌آوری گردید.

خلیل‌آبادی گفت: البته ما انتظار بیشتری داشتیم ولی به خاطر شرایط کرونایی، خیلی از مدعوین ما نتوانستند در مراسم شرکت کنند.

وی همچنین گفت: مقدار قابل توجهی کمک غیر نقدی در قالب مصالح ساختمانی نیز به این مجموعه انجام شد که همینجا از تمام نیکوکارانی که در این کار خداپسندانه سهیم شده‌اند تشکر می‌کنیم و امیدواریم ساختمان این مجموعه در آینده‌ی نزدیک به سرانجام برسد و کودکان ما هم مأمن شایسته‌تر و مناسب‌تری داشته باشند.

کد خبر 38813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد