بردسکن | توافق بانک مسکن بردسکن برای اعطای وام ۱۰۰ میلیون تومانی به خانواده های دو معلولی

رئیس بهزیستی بردسکن و کارشناس تسهیلات بانک مسکن از واحدهای مسکونی در حال ساخت ویژه خانواده‌های دو معلولی در این شهرستان بازدید کردند.

به گفته‌ی رئیس بهزیستی بردسکن در این بازدیدها، مشکلات مددجویان در تأمین هزینه ساخت با توجه به افزایش هزینه‌ها مطرح شد.

مصطفی محمدپور گفت: بانک مسکن وعده داد که اگر مددجو در مراحل ابتدایی ساخت باشد و هنوز فقط قسط اول وام بانک را گرفته باشد در صورت بازگرداندن و تسویه این قسط، می‌تواند از وام ۱۰۰ میلیونی استفاده کند.

وی ادامه داد: وام مسکن در سال گذشته ۵۰ میلیون تومان بوده که امسال به ۱۰۰ میلیون افزایش یافته است اما مددجویانی که از سال قبل شروع به ساخت واحدها کرده‌اند نمی‌توانستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند که با همکاری بانک مسکن، این امر میسر شد.

محمدپور گفت: در حال حاضر ۶ مسکن برای خانواده‌های دو معلولی در شهر و روستا در حال ساخت است که به خاطر بالارفتن هزینه‌ها با مشکل مواجه شده اند.

وی خاطر نشان کرد:‌ البته بهزیستی، برای خانواده های دو معلوله ۱۴۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته که به این مددجویان نیز پرداخت می‌شود و البته مرحله‌ای است و به تناسب پیشرفت فیزیکی، این وام به تدریج در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گفته محمدپور کمک بلاعوض بهزیستی برای خانواده‌های تک معلول ۱۰ میلیون تومان بوده که  احتمالا با ابلاغ اعتبارات امسال این مبلغ به سی تا ۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

رئیس بهزیستی بردسکن گفت: این واحدها در متراژ بنای ۶۰ متر ساخته می‌شود اما اگر مددجو استطاعت بیشتری داشته باشد می‌تواند متراژ بالاتری هم بسازد.

کد خبر 38805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد