تقدیر رییس سازمان بهزیستی از صدا و سیما برای مناسب سازی تبلیغات انتخاباتی

رییس سازمان بهزیستی کشور در نامه به رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی از مناسب سازی برنامه های تبلیغاتی و مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری برای ناشنوایان و کم شنوایان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، دکتر وحید قبادی دانا در این نامه با بیان این که برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ برگ زرینی به افتخارات جمهوری اسلامی اضافه کرد، گفت: در این انتخابات توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب خنثی شد و مردم ایران با حضور پر شور خود در شعب اخذ رای با آرمان های انقلاب، مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام بیعتی دوباره بستند.

وی در ادامه خطاب به رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به این که این انتخابات از نگاه این سازمان و جامعه هدف تحت پوشش دارای ویژگی های منحصر به فردی بود که توسط جنابعالی، مدیران و همکاران خدوم آن سازمان رقم خورد، افزود: برای اولین بار در تاریخ انتخابات کشور رابط ناشنوایان در برنامه های تبلیغات کاندیداها، بیانات مقام معظم رهبری و مباحث مهم و مربوط به انتخابات حضور داشت و ناشنوایان و کم شنوایان بدون نیاز به کمک دیگران در جریان اتفاقات این رویداد مهم و موثر سیاسی قرار گرفتند.

رییس سازمان بهزیستی کشور افزود: این اقدام ارزشمند آغازی بر پایان نادیده گرفته شدن بخشی از افراد دارای معلولیت در مهمترین رکن مردم سالاری دینی و حقوق شهروندی بود.

دکتر قبادی دانا در پایان ضمن قدردانی از این کار ارزشمند، از مدیر شبکه سلامت و همکاران این شبکه که نقش مهم و موثری در این اقدام داشتند، تقدیر کرد.

متن کامل این را از اینجا ببینید.

کد خبر 38492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =