برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

مراسم جشن و سرور روز ولادت امام رضا(ع) در محوطه اداره کل بهزیستی خراسان رضوی با حضور کلیه‌ی مدیران، معاونین، کارشناسان و کارکنان ستادی برگزار گردید.

در این مراسم، گروهی از نوجوانان هنرمند آستان قدس رضوی، سرود امام رضا(ع) را اجرا کردند و سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، سخنرانی کرد و در انتهای برنامه، حاضران با شیرینی و شکلات پذیرایی شدند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به سالروز ولادت امام هشتم شیعیان(ع) گفت: مددجویان خراسانی ما و کارکنان بهزیستی استان، افتخار دارند که همیشه نور حرم رضوی، بر سر و جان‌شان می‌تابد و از نعمت زیارت آن امام رئوف بهره‌مند هستند.

مسعود فیروزی افزود: زندگی امام رضا(ع) پر از درس‌های معرفتی، روان‌شناختی و جامعه‌شناختی است و اهل فن می‌دانند و می‌توانند رازهای معرفتی و دانشی بسیار بالایی را از زندگی و سیره‌ی ایشان استخراج و در زندگی بکار گیرند.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۳۰۰ سال از زندگی ایشان می‌گذرد گفت: با وجود گذشت این همه قرن از دوران آن امام، حماسه‌ی سفر تاریخی ایشان به خراسان که بنا به فرمان الهی در تقدیر ایشان بود، همچنان زنده و مایه‌ی آفرینش‌های گوناگون فرهنگی و هنری بوده است.

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در بهزیستی خراسان رضوی

وی ساکنان و مجاوران خراسان را مفتخر به نور منور رضوی توصیف کرد و گفت: اگر مظلومیت‌های این امام به اندازه‌ای که در مورد کربلا و امام حسین(ع) مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته، از منابع علمی و اسلامی، استخراج و تبیین گردد جا دارد که تا همیشه بر مظلومیت‌های ایشان گریه کنیم و اشک بریزیم.

وی سیره‌ی امام رضا را حاوی درس‌های اجتماعی، اخلاقی، معرفتی و انسانی بسیار والایی دانست و گفت: همه‌ی کارکنان و مددجویان بهزیستی را به خواندن آثار و زندگی آن امام همام توصیه می‌کنم و از همه‌ی خانواده‌ی بزرگ بهزیستی می‌خواهم که در تشریح زوایای معرفتی و معنوی ایشان برای سایرین کوشا باشند.

کد خبر 38415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد