شاهرود |  ۲۷۶زن سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی از  بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند

جهانسیر گفت : برای بیمه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی شهرستان مبالغی به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزبستی استان سمنان، معاون مدیرکل و مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اشاره به بند "ت" ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه که در آن به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار تاکید شده است، گفت: در سال گذشته ۲۱۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها و سازمان بهزیستی و ۶۰ نفر از محل بیمه روستائیان و عشایر، از بیمه بازنشستگی برخوردار شدند.

جهانسیر هدف از اجرای ابن طرح را ارتقای سطح توانمندی بانوان سرپرست خانوار  دانسته و افزود:در سال ۱۳۹۹ برای بیمه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی شهرستان مبالغی به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شده است.

وی به فعالیتهای بهزیستی شاهرود در دفتر  توانمندسازی زنان و خانواده اشاره کرده و ادامه داد: به ۴۳۷ زن سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان که دچار مشکلات عاطفی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... بوده و نیازمند حمایت از طریق مددکاری می باشند، مستمری ماهیانه و کمک هزینه معیشت پرداخت می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در قالب سبدکالا، کمک هزینه تحصیلی، ودیعه مسکن، هزینه درمان و ... از طریق بهزیستی شهرستان به زنان سرپرست خانوار حمایت های انجام شده است.

کد خبر 38303

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد