پیام تبریک سرپرست بهزیستی هرمزگان به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)

سرپرست بهزیستی هرمزگان در پیامی فرارسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)را تبریک و تهنیت گفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام دکتر ابراهیم حسن نژاد آمده است:

دهه اول ماه ذی‌العقده ، دهه کرامت ، آغازش با ولادت حضرت معصومه (س) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا (ع) است.

دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (س) سابقه ندارد.

بی شک دختران امروز و مادران فردا که نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س)، و با الگوپذیری از ایشان در زمینه تعالی معنوی، اخلاقی و علمی نسل‌های آینده گام بر می‌دارند.

این جانب فرارسیدن اول ذیقعده، ولادت سراسر نور و شادی شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و یازدهم ذیعقده، میلاد فرخنده و پرنور و سرور هشتمین حجت خدا، آیت حق حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دهه نورانی کرامت را به خانواده بزرگ بهزیستی به ویژه دختران این مرز و بوم و تمامی رهپویان طریق پرافتخار عصمت وطهارت و دوستداران و پیروان راستین ائمه معصومین تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم خداوند متعال همواره توفیق شناخت و معرفت اهل بیت و حرکت در مسیر مکتب نجات بخش انبیاء الهی را بر همه ما ارزانی فرماید.

دکتر ابراهیم حسن نژاد

سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 37808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد