کار کودکان یکی از چالش های جوامع است

آئین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی ، هنری و ورزشی لبخند زندگی ویژه کودکان کار بهزیستی استان مازندران با حضور دکتر محمود علی گو مدیر کل دفتر امور آسیب‌ دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران ،دکتر علی بابایی کارنامی نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس و مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نائب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، ضمن تبریک روز دختر، گفت: دختران و بانوان در طول تاریخ نقش ویژه ای داشته اند و گرما بخش کانون خانواده هستند.

وی با بیان اینکه کار کودکان یکی از چالش های جوامع است، افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی با هماهنگی سازمان بهزیستی در بودجه سال جاری به این مسئله توجه ویژه ای داشته است که اثرات اجرای آن را در سال ۱۴۰۰ شاهد خواهیم بود.

 نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به حاشیه نشینی در شهرها اشاره کرد و ادامه داد: امروزه آفت ها در جامعه نشات گرفته از حاشیه نشینی است که جمعیت آماری ما را تغییرداده است.

دکتر بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: در گذشته بیش از ۶۰ درصد از جمعیت کشور در روستاها زندگی می کردند که به دلیل عدم استفاده از ظرفیت روستاها به شهرها مهاجرت کردند.

وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی لازم براساس آمایش سرزمینی انجام شود، گفت: امید است با توجه به برنامه هفتم توسعه دولت با برنامه ریزی جدی تر در این حوزه فعالیت کند.

نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه بیشتر به اورژانس اجتماعی در تخصیص منابع مالی توسط دولت شد و افزود: سازمان بهزیستی شرح وظایف وسیعی دارد و به شریف ترین و عزیزترین افراد جامعه که با مشکلات عدیده ای مواجه هستند خدمات ارائه می دهد بنابراین باید به این حوزه توجه ویژه ای شود.

دکتر بابایی کارنامی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل بهزیستی مازندران، گفت: با روی کار آمدن دکتر فرزاد گوهردهی اقدامات خوبی در بهزیستی مازندران انجام شده است.

کد خبر 37793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد