بازدید سرپرست بهزیستی استان و مدیر عامل بنیاد 15 خرداد کشور از پروژه مسکن سادات

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی از پروژه‌ی مسکن سادات آستان قدس ویژه‌ی مددجویان بهزیستی بازدید کرد.

دکتر مسعود فیروزی که به اتفاق عبدا.. ارجاعی، مدیر عامل بنیاد 15 خرداد از این پروژه بازدید می‌کردند از وی در خصوص تأمین سهم آورده‌ی مددجویان برای تملک این واحدها استمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، این پروژه با همکاری بیت‌رهبری و آستان قدس رضوی احداث شده و از 401 واحد آن 31 واحد به مددجویان بهزیستی اختصاص یافته است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: شرط واقف زمین پروژه این بوده که این واحدها فقط به سادات محروم واگذار شود.

حمیده محدث گفت: بهزیستی خراسان رضوی با همکاری آستان قدس، نسب مددجویان را بررسی و 31 خانواده‌ واجد شرایط را انتخاب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: مددجویان انتخاب شده باید بین 170 تا 190 میلیون تومان به عنوان سهم آورده‌ی مددجو در این پروژه تأمین کنند.

محدث گفت: قرار شده که بهزیستی با مشارکت و همکاری خیرین و نیز ستاد اجرایی فرامین امام، این آورده را تأمین کنند تا واحدهای مورد نظر به مددجویان واگذار و تحویل شود.

بنا بر گزارش رسیده، بازدید روز گذشته‌ی دکتر فیروزی و دکتر ارجاعی، برای رایزنی در جهت کمک ستاد اجرایی فرامین امام در خراسان رضوی به این پروژه بود که دکتر ارجاعی در این خصوص قول مساعد داد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی یادآور شد: واحدهای این پروژه در سه متراژ مختلف با مساحت‌های 56، 60، و 65 متری ساخته شده است که مبنای محاسبه سهم آورده مددجویان می‌باشد.

بنا به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی این واحدها در هفته بهزیستی در اواخر تیرماه بهره‌برداری می‌شود.

کد خبر 37705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد