فیروزآباد | گزارش تصویری از بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس از مراکز تحت نظارت در فیروزآباد

فروتن معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان فارس به همراه خسروی کارشناس شبه خانواده از بهزیستی شهرستان فیروزآباد و مراکز تحت نظارت این اداره بازدید نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد،معصومه فروتن معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی و محبوبه خسروی کارشناس شبه خانواده استان با هئیت همراه در بازدیدی عملکرد اداره بهزیستی فیروزآباد و مراکز تحت نظارت این اداره را ارزیابی نمود . در این بازدید،فروتن عملکرد واحد اورژانس اجتماعی ، مراکز مثبت زندگی و ساختمان در حال ساخت خانه کودکان و نوجوانان کوثر شهرستان را بررسی و اشکالات کار در زمینه شیوه مداخله،پرونده سازی،ارائه خدمات به مراجعین، را بیان و راهنماییهای لازم را ارائه نمود.  فروتن همچنین ضمن بررسی پرونده های موجود، تاکید نمود که با برگزاری جلسات متعدد با نیروی انتظامی و سایر ارگانهای شهرستان از پذیرش کیس های غیر مرتبط با کار اورژانس خودداری گردد .
گفتنی است او علاوه بر بررسی فضا و امکانات فیزیکی مراکز و شیوه ثبت بازدیدها در سامانه بر برگزاری دوره های آموزشی به ویژه در زمینه مددکاری جهت پرسنل مراکز مثبت زندگی تاکید و همچنین ضمن بررسی میزان پیشرفت کار ساخت و ساز مرکز یاد شده، توصیه های لازم  به منظور تسریع در روند ساخت و ساز و اتمام کار پروژه مذکور را ارائه نمود.
 

در پایان معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی فارس و هیئت همراه،عملکرد مراکز یاد شده را از نظر بهداشت محیط ،امکانات مراکز، وضعیت فرزندان مقیم مرکز و ... مورد بررسی قرار داده و در نشستی با هیئت امنای مراکز،به نکات لازم به منظور رسیدگی بیشتر و بهتر به فرزندان از جمله برنامه ریزی به منظور اوقات فراغت ، اشاره کرد.

انتهی پیام : آمنه عوض پور

کد خبر 37326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد