صالح آباد | اختصاص۴میلیارد ریال برای گازکشی منازل مددجویان بهزیستی صالح‌آباد

رئیس بهزیستی صالح آباد گفت: با پیگیری این نهاد حمایتی وهمکاری همه جانبه فرمانداری، بخشداران بخش مرکزی و بخش جنت آباد این شهرستان مبلغ چهار میلیارد ریال اعتبار جهت گاز کشی منازل به مددجویان این بهزیستی اختصاص یافت.

زری صادقی اظهار کرد: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات هفت ساله در اختیار بهزیستی شهرستان قرار گرفت و با بازدیدهای انجام شده و بررسی های موجود خانواده ها اولویت بندی و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ میلیون ریال به هر خانواده افزود: ۸۰ خانواده مددجو که منازل آنها فاقد گازکشی بود پس از شناسایی به بانک های ملی، کشاورزی و صادرات برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

صادقی بیان کرد: همچنین مبلغ یک میلیارد ریال از طریق استان به صورت بلاعوض برای مددجویان این اداره درنظر گرفته شد که به ۵۰ خانواده تحت پوشش از قرار هر خانواده مبلغ ۲۰ میلیون ریال پرداخت شد.

وی با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی توضیح داد: در این دو طرح ۱۳۰ خانواده تحت حمایت بهزیستی از تسهیلات و وام بلاعوض بهره مند می شوند که هدف از این امر خیرخواهانه برطرف کردن بخشی از نیاز خانواده های مددجویان است.

کد خبر 37252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد