۸۹۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان شرقی صاحب خانه می شوند

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح ۲ واحد مسکونی خانوارهای دارای دو عضو معلول در شهرستان بستان آباد از تامین مسکن ۸۹۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در این مراسم که با حضور مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان، فرماندار، رئیس بهزیستی و مسئولین ارگان های شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به احداث ۵۷۰ واحد مسکن برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول استان از ابتدای سال ۹۹ ابراز داشت: ۴۰۳ واحد از این پروژه ها تحویل اقشار تحت پوشش شده است و مابقی نیز به زودی تکمیل و خانواده های مذکور تحویل داده خواهد شد.

افزایش ۵۰۰ درصدی کمک هزینه مسکن بهزیستی

مدیر کل بهزیستی استان از افزایش ۵۰۰ درصد کمک های بلاعوض بهزیستی جهت تامین مسکن اقشار تحت پوشش اعم از مددجویان و معلولان خبر داد.


دکتر صحاف با تاکید بر اهمیت مساله تامین مسکن برای خانوارهای دارای دو عضو معلول ابراز داشت: برنامه ریزی ها و هدف گذاری های لازم جهت تامین مسکن قشر مذکور انجام شده است و بهزیستی با همکاری سایر ارگان های مرتبط در تلاش است تا مسکن همه خانواده های دارای دو عضو معلول تامین شده و واین قشر از این نظر مشکلی نداشته باشند.

۸۹۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان شرقی صاحب خانه می شوند


شایان ذکر است دو واحد در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر احداث شده است و هزینه های  احداث این واحدها به صورت بلاعوض توسط بهزیستی،بنیاد مسکن،انجمن خیرین مسکن ساز،بنیاد مستضعفان و سازمان ملی زمین و مسکن و وام بدون کارمزد به مددجو پرداخت شده است.

کد خبر 37238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد