تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل بهزیستی مازندران و دانشگاه پیام نور استان منعقد شد

تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل بهزیستی مازندران و دانشگاه پیام نور استان با هدف شکوفاسازی استعدادهای علمی و پژوهشی و تقویت روحیه ابتکار و کارآفرینی و فرهنگ کار مبتنی بر روش ها و منابع جدید اطلاعاتی، شناسایی نخبگان علمی و مهارتی، گسترش و ارتقا جایگاه آموزش های مهارتی و تدوین برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای جامعه با حضور دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران و سید افشین موسوی چلک، رئیس دانشگاه پیام نور استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فرزاد گوهردهی با بیان اینکه یکی از ابزارها لازم جهت توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی، آموزش است، گفت: سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی در حوزه آموزشی اقدامات خوبی را انجام داده که این تفاهم نامه نیز در راستای ارتقای دانش و مهارت آنان منعقد شده است که امیدواریم بتواند سبب رشد، تعالی و توسعه  علم و دانش جامعه هدف بهزیستی و ذینفعان پیام نور شود.
وی دانشگاه پیام نور را از شرکای خوب بهزیستی در حوزه علم، دانش و فناوری برشمرد و افزود: یکی اهداف سازمان بهزیستی، توانمند کردن جامعه هدف می باشد که یکی از اقدامات ما در این راستای، ارتقا سطح علمی و آموزش مهارت ها در حوزه های مختلف به آنان است.
دکتر گوهردهی به کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و گفت: در راستای تکریم مددجویان بهزیستی سامانه دانشجویی در سال گذشته راه اندازی شد که براساس آن مبالغ دانشجویی به حساب آن ها واریز می شود که در این حوزه همه دانشجویان تحت پوشش قرار گرفتند.
سید افشین موسوی چلک، رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران نیز بر همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی مازندران و این دانشگاه در جهت گسترش و ارتقا جایگاه آموزش های مهارتی و استفاده از ظرفیت دو دستگاه تاکید کرد.

کد خبر 37205

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد