فرماندار درگز: خارج از قانون و ضوابط، از بهزیستی انتظاری نداریم

فرماندار درگز در دیدار با سرپرست بهزیستی خراسان رضوی بر رفع نیازهای مددجویان دستگاه‌های حمایتی با همکاری بین دستگاهی تأکید کرد.

علی فراهی صبح پنجشنبه در این نشست گفت: نهادهای حمایتی باید به اقشار تحت پوشش یکدیگر کمک کنند و از امکاناتی که در اختیار آنها هست برای پوشش نیازهای آنان استفاده نمایند.

وی که در حاشیه‌ی برنامه‌ی تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید بهزیستی درگز با سرپرست بهزیستی استان دیدار داشت گفت: بهزیستی خوشبختانه عملکرد بسیار خوبی در درگز دارد و دوره خدمت نسبتا طولانی آقای خوش نسب نشان می‌دهد که ایشان در تعامل با سایر دستگاه‌ها و برآوردن نیاز مددجویان عملکرد موفقی داشته‌ است.

وی اظهار داشت: همه ما باید در نظر داشته باشیم که صندلی مسؤولیت همیشگی نیست و گردش مسؤولیت یک امر طبیعی می‌باشد لذا باید از فرصت محدودی که در اختیار ما قرار می‌گیرد برای خدمت به مردم بهره بگیریم.

فراهی با اشاره به جمعیت هدف بهزیستی گفت: جمعیت هدف بهزیستی به جز خدا کسی را ندارند و اگر از ما برنجند حتما در زندگی ما تأثیر منفی برجای می‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه افراد نیازمند از نهادها و دستگاههای مختلف به بهزیستی معرفی می‌شوند گفت:‌ بررسی و تحقیق در مورد سطح نیازمندی این افراد با بهزیستی است و کار تخصصی در این زمینه را بهزیستی انجام می‌دهد.

فرماندار درگز گفت: ما فقط معرفی می‌کنیم و اگر بررسی تخصصی نشان داد که این فرد نیازمند است باید پاسخ‌گویی مناسب به او صورت گیرد و رضایت او جلب شود.

وی اظهار امیدواری کرد که رئیس جدید بهزیستی درگز، فعالیت‌های پیشین را ادامه دهد و کارهای بیشتری را برای رفاه و معیشت مددجویان برنامه‌ریزی نماید.

فرماندار درگز تأکید کرد: ما خارج از قانون و ضوابط انتظاری نداریم و شناخت نیازهای واقعی و چگونگی کمک به مددجو، کار تخصصی بهزیستی می‌باشد.

شایان ذکر است در مراسمی با حضور کارکنان بهزیستی و مسؤولان درگز، بهزاد رمضانی به سمت رئیس بهزیستی درگز منصوب و از خدمات حسن خوش‌نسب رئیس پیشین این نهاد قدردانی شد.

کد خبر 37093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد