نیشابور | ۲۸ مددجوی بهزیستی نیشابور تا شهریور صاحب‌خانه می‌شوند

پروژه خانه دار شدن ۲۸ مددجوی تحت حمایت بهزیستی در شهر عشق آباد پس از ۱۵ سال کلید خورد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان نیشابور از آغاز فرایند تکمیل پروژه مسکن مهر ۲۸ مددجوی تحت حمایت اداره بهزیستی در شهر عشق آباد در بخش میان‌جلگه این شهرستان خبر داد.

   علی صدر افزود: پس از سه سال پیگیری مستمر بهزیستی شهرستان و رایزنی های مکرر، روند تکمیل پروژه مسکن مهر ۲۸ مددجوی تحت حمایت بهزیستی که از سال ۸۵ آغاز و بنا به دلایلی تا کنون متوقف گردیده بود بار دیگر آغاز شد.

وی ادامه داد: این روند تکمیلی توسط پیمانکار جدید و با حمایت های مالی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی و مساعدت و مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و همچنین درصد مختصری مشارکت توانجویان دوباره آغاز شده است.

صدر گفت: پروژه با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، درحال تکمیل شدن است.

وی گفت: امید است با مشارکت  و حمایت خیرین گرامی و مساعدت دستگاههای ذیربط ۲۸ مددجوی دارای دو معلول، سرپرستان دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار در آینده نزدیک و در شش ماهه اول امسال در منازل خود ساکن شوند.

صدر همچنین یادآور شد: این پروژه که در مرحله سفت کاری از سال ۸۵ بعد از هزینه کرد وامهای دریافتی توسط پیمانکار پروژه رها شده بود در سال ۹۷ با  درخواست کتبی اداره بهزیستی از بنیاد مسکن برای مددجویان تحت پوشش مطالبه شد و حتی برای مددجویان قرعه کشی انجام شد. اما با توجه به طلب پیمانکار از پروژه و عدم توافق وی برای واگذاری تا زمان تسویه حساب، پروژه راکد مانده و حدود ۳ سال قفل شده بود.

وی ادامه داد: پس از مکاتبات مختلف و رایزنی های مکرر بالاخره پروژه تحویل مددجویان و به نام ایشان ثبت شد.

رئیس بهزیستی نیشابور گفت: همچنین پروژه مشمول افزایش وام گردید و در هفته جاری پیمانکار جدید با مسئولیت خود مددجویان کارگاه ساختمانی را تجهیز و شروع به تکمیل پروژه نمود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات بلا عوض مسکن قبل از نیمه اول سال، ۲۸ مددجوی دو معلول، سرپرست معلول و زن سرپرست در منازل خود اسکان یابند.

کد خبر 36977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد