بندرگز | مدیران شهرستان مزار شهدا را عطرافشانی کردند

در آستانه فرارسیدن سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم گرامیداشتی با حضور فرماندار بندرگز، امام جمعه، رئیس بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان در گلزار شهدای شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛  در این برنامه معنوی که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار شد بر تداوم راه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و تبیین ایثار و ایمان قهرمانان به عنوان یک ضرورت مورد تاکید قرار گرفت.
امام جمعه بندرگز ضمن تبریک و تهنیت روز فتح خرمشهر در سوم خرداد توسط رزمندگان دفاع مقدس، به بیان اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت این حماسه بزرگ پرداخت.
وی در ادامه افزود : ما وظیفه داریم انتخابات را به نحو احسنت برگزار کنیم و علاوه بر آن، وظیفه داریم اقشار و مردم عزیز را به انتخابات دعوت کنیم که امروزه بدلیل اتفاقاتی که در گذشته بوجود آمده و در حال حاضر در حال اتفاق افتادن است باعث ایجاد ناامیدی و نگرانی در مردم شده است و ما بعنوان کسانی که دغدغه انقلاب را داریم همچنان که حضرت آقا فرمودند؛ 《باید بستر را طوری فراهم کنیم که حضور حداکثری داشته باشیم 》.
در این مراسم که با برنامه های مختلفی از قبیل قرائت قرآن، اجرای سرود، مداحی، سخنرانی و پخش نماهنگ همراه بود.  
در پایان حضور مسئولین بر سر مزار شهدای گمنام و ادای احترام و فاتحه به روح پر فتوح شهدای والامقام ایران اسلامی از دیگر برنامه های بزرگداشت سوم خرداد در بندرگز بود.  

کد خبر 36918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد