پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر 

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران  تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان 

دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان  در پیامی سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به همه قهرمانان و جان برکفان دوران هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران، جانبازان، خانواده های معظم شهدا و همه ملت شریف ایران  تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم               

خرمشهر را خدا آزاد کرد
امام خمینی (ره)

سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

سوم خردادماه سال ۶۱ یکی از مهمترین نقاط عطف تاریخ جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس است که توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر کشور را رقم بزند و صدام و رژیم بعثی عراق را که از سوی ابرقدرتهای جهان حمایت می شد از پای در آورد و خرمشهر، شهر خون آزاد گردد.

تلاش شهیدانی همچون جهان آرا برای حفظ ذره ذره ی خاک کشور و دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده ی خود را بدون نام ایران تصور نمی کردند، زمینه ساز حماسه ای شد و امام امت با تعبیری نیکو فرمودند: «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

آزادی خرمشهر همان قدر که برای ما استراتژیک و افق آفرین بود برای دشمن خوار کننده و تضعیف کننده بود.

سوم خرداد بواقع نشانگر تلألو ایمان در عالی ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دور اندیش است که رزمندگان و شهدا آن را به منصه ظهور رساندند.     

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود. بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

امروز اگرچه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به تمامی مخالفانش ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش های متعالی خود هر لحظه آماده ی ایثار، ازخودگذشتگی و خلق حماسه ای با رنگ و بوی سوم خرداد است.          

اینجانب ضمن تبریک و شادباش این روز فرخنده و میمون و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر به خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان دوران دفاع مقدس و ملت فهیم و مقتدر ایران اسلامی ، برای همگان توفیق روز افزون و عزت و سربلندی مسئلت دارم.  

دکتر ابراهیم حسن نژاد 
سرپرست اداره کل بهزیستی استان هرمزگان

کد خبر 36881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد