تأکید نماینده مردم مشهد در مجلس بر حمایت از بهزیستی در تحقق خواسته‌های جامعه‌ی هدف

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، بر حمایت همه جانبه از این نهاد در تحقق خواسته‌های جامعه‌ی هدف و کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

فاطمه رحمانی پیش از ظهر امروز در نشست با دکتر مسعود فیروزی گفت: در مسیر تحقق اهداف اجتماعی بهزیستی، هر کاری از ما و مجلس ساخته باشد کوتاهی نداریم.

وی با اشاره به مراکز اقامتی ترک اعتیاد و معتادان متجاهر ادامه داد: باید همه‌ی نهادهای دست‌اندرکار به کمک بهزیستی بیایند و وظایفی را که در قانون برایشان تعیین شده انجام دهند.

وی تصریح کرد: چگونگی حضور مددجویان در مراکز ترک اعتیاد و فرایند بازتوانی آنان باید مورد بازنگری واقع شود زیرا بسیاری از بهبودیافتگان بار دیگر به چرخه‌ی اعتیاد بازمی‌گردند و این یک دور باطل است.

در این نشست که در دفتر سرپرست بهزیستی خراسان رضوی انجام شد مسعود فیروزی بر تعامل همه جانبه بهزیستی با نمایندگان مجلس در مسیر حل مشکلات مددجویان تأکید کرد.

وی از خانم رحمانی خواست در جلسه آینده‌ی شورای هماهنگی مواد مخدر استان شرکت کند و با وظایف و عملکرد دستگاه‌ها در زمینه‌ی مراکز ترک اعتیاد و جمع‌آوری معتادان متجاهر از نزدیک آشنا شود و دیدگاه‌های نمایندگان مجلس را نیز منتقل نماید.

دکتر فیروزی همچنین گزارشی از فعالیت‌های بهزیستی در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابان، طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و پروتکل‌های بازتوانی و توانمندسازی آنان، فعالیت‌های مراکز مثبت زندگی و موضوع مناسب‌سازی، به نماینده مجلس ارائه داد.

کد خبر 36774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد