در رسانه | «ندای مهر» مرکزی برای توانمندسازی بانوان آسیب پذیر در جامعه

قاسمی گفت: در مرکز ندای مهر گرگان بسیاری از خدمات مثل خدمات تخصصی روانشناسی، حقوقی و آموزشی و دیگر موارد به بانوان آسیب پذیر دارای سن بیش از ۱۲ سال ارائه می شود.

«هانیه قاسمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه نقش و جایگاه ویژه بانوان در جامعه به عنوان پرورش دهنده و انتقال دهنده فرهنگ به نسل های آینده کشور و همچنین برای دسترسی بانوان و دختران به شرایط امن و ایجاد فرصت هایی در راستای رشد و تعالی آنها مرکز ندای مهر با حفظ کرامت انسانی تحت نظارت سازمان بهزیستی مشغول فعالیت است.
کارشناس دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی گلستان ادامه داد: عده ای از زنان و دختران به دلیل تفاوت شرایط خانوادگی، اقتصادی و فرهنگی دچار آسیب دیدگی بیشتری شدند و سازمان های ذی ربط با همکاری تشکل های مردم نهاد باید بستری را فراهم کنند تا دسترسی افراد به قابلیت های خود و امکانات جامعه فراهم شود تا سطح زندگی این دختران در جهت رشد و اقتصاد فردی به عنوان گام بلند در مسیر کنترل اسیب های اجتماعی قرار گیرد.
قاسمی بیان کرد: این مرکز با جذب دختران آسیب دیده بیش از ۱۲ سال فعالیت دارد و دخترانی که دچار اعتیاد شدند و یا اینکه در آستانه اعتیاد قرار دارند و یا برای دختران دارای سابقه فرار از منزل و یا خودکشی دارند با حفظ کرامت انسانی و رازداری انسانی به این مرکز معرفی می شوند.
وی با بیان اینکه در این مرکز بسیاری از خدمات مثل خدمات تخصصی روانشناسی، حقوقی و آموزشی و دیگر موارد ارائه می شود، افزود: در این مرکز اطمینان خاطر داده می شود که این شخص و دختر برای گذران زندگی سالم توانمندی لازم را کسب کرده است.

کد خبر 36731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد