شفاف سازی انجام امور، وظیفه مهم کمیته سلامت اداری است

کمیته شفاف سازی با حضور مدیرکل بهزیستی استان،معاونین حوزه های تخصصی،حراست و مسئولین دفاتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مدیر کل بهزیستی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: شفاف سازی انجام امور، وظیفه مهم کمیته سلامت اداری است،کمیته سلامت اداری میتواند کنترل داخلی مهم و اساسی برای مدیران داشته باشد و در این راستا باید به دنبال شفاف سازی و الکترونیکی شدن امور پیش رویم

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه اداره کل بهزیستی استان دارای بیشترین مراجعه کننده می باشد  باید  قالب حقوق و صیانت از حقوق شهروندی و بر مبنای قانون و آیین نامه ها توانمندی های کارکنان احصاء شود.

مهدی دیناری گفت :بررسی مشکلات معاونت ها در امور رسیدگی به حوزه های تحت امر و برنامه ریزی در خصوص بازرسی های منظم از مراکز طبق چارت تعریف شده باشد تا بتوانیم با نظارت بهتر خدمات با کیفیت تری به جامعه هدف ارائه نمودوکارشناسان شهرستانی باید نظارت مرتب و طبق دستورالعمل ها انجام بدهند و ستاد نظارت و کنترل داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: سلامت اداری و شفافیت در عملکرد، موضوعی است که باید در تمامی حوزها  اجرایی و نظارت گردد.

وی افزود: شناسایی گلوگاه های فسادخیز نخستین گام در جلوگیری از فساد اداری است تا بتوانیم بر اساس شناسایی این نقاط بحرانی، برنامه‌ها را با هدف مبارزه، جلوگیری و پیشگیری از فساد و حاکم کردن عدالت تدوین کنیم.

دیناری گفت :با افزایش انگیزه کارکنان و  صرفه‌جویی هزینه‌ها در اثربخشی کارهایی که در حوزها انجام می گردد می‌تواند در ارتقای سلامت اداری تأثیر گذار باشد.

کد خبر 36067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد