صالح آباد | نیکوکاری در شهرستان صالح آباد؛ از اهدای جهیزیه تا بسته های غذایی رمضان

نیکوکاری در شهرستان صالح آباد جریان دارد....

رئیس بهزیستی صالح آباد گفت: بهزیستی همزمان با ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین تعداد ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۲ تن پیاز با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بین جامعه هدف در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است..

زری صادقی اظهار کرد: همچنین با مشارکت خیرین و نیکوکاران ،یک سری جهیزیه شامل یک تخته فرش، یک عدد اجاق گاز، یک عدد بخاری، یک سرویس چینی، یک دستگاه جاروبرقی، یک سرویس کتری و قوری، به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال خریداری و به یک زن سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد اهدا شد.

صادقی با اشاره به اینکه زنان سرپرستت خانوار نیاز بیشتری به حمایت دارند، ادامه داد : مددجوی شناسایی شده به دلیل عدم تمکن مالی مدت سه سال در عقد بوده و قادر به تشکیل زندگی نبود با پیگیری های انجام شده و حمایت یک خیر نیکوکار از مشهد مقدس این اقلام خریداری و تحویل خانواده مددجو شد.

وی با اشاره به توجه خیرین به مددجویان تحت پوشش بهزیستی بیان کرد: همت خیرین در این شهرستان رضایت‌بخش است و این مهم کمک بسیاری در بهبود عملکرد بهزیستی و ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف خواهد شد.

وی تصریح کرد: پارسال با همت خیرین و پیگیری های انجام شده توسط این بهزیستی تعداد ۵ سری جهیزیه تهیه و به خانواده های تحت پوشش اهدا شد امیدواریم در سال جاری نیز خیرین همچون سنوات گذشته این مرکز را جهت حمایت نیازمندان یاری رسانند.

در حال حاضر ۸۵۶ خانوار در شهرستان صالح‌آباد تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی قرار دارند. در حال حاضر ۲۵  زن سرپرست خانوار در این شهرستان مرزی و محروم از خدمات بهزیستی بهره مند می شوند

کد خبر 35533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد