اتصال تشکل‌های مردم نهاد و خیریه‌های خدمت‌رسان به مددجویان بهزیستی به یکدیگر

کارشناس مسئول تشکل‌ها و موسسات توانبخشی بهزیستی استان تهران از برنامه جدید بهزیستی این استان برای آشنایی تشکل‌های مردم نهاد، موسسات و خیریه‌هایی که در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت پوشش فعالیت می‌کنند خبر داد و گفت: یکی از اهداف این برنامه شناسایی تشکل‌ها و موسسات خدمت‌رسان به افراد تحت پوشش سازمان و آشنایی آنها با یکدیگر است، زیرا در این حالت آنها بسیار راحت‌تر می‌توانند با کمک یکدیگر به ما و خودشان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایسنا، زهرا رزم‌جو، با بیان اینکه به طور کلی تشکل‌های مردم نهاد یا از سازمان بهزیستی و یا از سازمان‌های دیگر مجوز دریافت کرده‌ و یا به صورت جهادی کار می‌کنند، اظهار کرد: در این راستا سازمان بهزیستی قصد دارد تا در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت پوشش، همه تشکل‌های مردم نهاد، موسسات و خیریه‌هایی که می‌توانند خدماتی را به افراد تحت پوشش سازمان ارائه دهند را با یکدیگر آشنا کند.

وی افزود: یکی از اهداف سازمان بهزیستی استان تهران این است تا تشکل‌های مردم نهاد یکدیگر را بشناسند، در این حالت آنها بسیار راحت‌تر می‌توانند با کمک یکدیگر به ما و خودشان کمک کنند.

به گفته این کارشناس مسئول تشکل‌ها و موسسات توانبخشی بهزیستی استان تهران، آشنایی تشکل‌ها با یکدیگر به نحوه خدمات‌رسانی ما نیز کمک می‌کند. به طور مثال تشکلی وجود دارد که در زمینه تامین تجهیزات توانبخشی فعالیت می‌کند و تشکل دیگری در زمینه ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی در حال فعالیت است که با آشنا شدن این تشکل‌ها با یکدیگر، آنها می‌توانند به یکدیگر در حوزه خدمت‌رسانی کمک کنند. زمانی که این تشکل‌ها به یکدیگر وصل شوند طبیعتا آنها می‌توانند با یکدیگر ارتباط موثرتری داشته باشند و ما نیز به صورت موثرتری از خدمات آنها برای مددجویان استفاده کنیم.  

رزم‌جو با بیان اینکه سازمان بهزیستی استان تهران برای سال جاری این اقدام را در دستور کار دارد، اعلام کرد که ۸ اردیبهشت‌ماه اولین جلسه هم اندیشی با کمک موسسات، سمن‌ها و خیریه که در جهت خدمات به سالمندان فعالیت می‌کنند، برگزار شد.

کد خبر 35490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد