دامغان | تهیه و توزیع دو هزار و  ۹۷۱ بسته حمایتی در ایام کرونا توسط بهزیستی شهرستان

زحمتکش : حوزه مشارکتهای مردمی شامل مشارکتها مردمی ،مسکن و اشتغال می باشد

به گزارش روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان گزارشی از عملکرد شش ماهه دوم سال ۹۹ حوزه مشارکتهای مردمی شهرستان را بیان کرد .

وی  حوزه مشارکتهای مردمی این شهرستان راشامل مشارکتها مردمی ،مسکن و اشتغال دانستند  و افزودند : با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با همکاری خیرین و ،موسسات تحت نظارت اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور شرکت در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه گردیده است .

مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان بیان نمود حوزه مشارکتهای مردمی شهرستان دامغان با تهیه دو هزار و  ۹۷۱ بسته حمایتی در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شرکت کرده  که این اقلام بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی توزیع گردیده است .

ایشان تعداد اشتغال ایجاد شده در شش ماهه دوم سال گذشته را ۵۴ نفر  دانستند و بیان نمودند که به همین منظور وام خود اشتغالی در زمینه کشاورزی ،دامپروری،آرایشگری، زنبور داری و ... به جامعه هدف توسط معرفی اداره بهزیستی شهرستان به بانک های عامل پرداخت گردیده است .

مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان از پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی و جبران عدم کارایی  به تعداد ۸۷ نفر خبر داد و ابراز داشتند که در شش ماهه دوم سال ۹۹ بر اساس اعتبارات ابلاغ شده به منظور تثبیت اشتغال های ایجاد شده از طریق پرداخت سهم بیمه خویش فرمایی ،کارفرمایی و جبران عدم کارایی به جامعه هدف بهزیستی پرداخت شده است .

ایشان  در پایان یکی از نیازهای ضروری جامعه هدف را تامین مسکن برشمرد و اظهار داشتند در شش ماهه دوم سال به منظور کمک هزینه تامین مسکن معلولان و نیاز مندان از اعتبارات سازمان هزینه شده است  که به تعداد ۲۲ خانوار کمک بلا عوض انشعابات آب،برق،گاز و عوارض ساختمان به جامعه هدف بهزیستی پرداخت شده است.

کد خبر 35435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد