تکریم ۱۵۰ فرزند روزه اولی بهزیستی خراسان رضوی

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی گفت:۱۵۰ فرزند روزه اولی در مراکز شبه خانواده تحت پوشش بهزیستی خراسان رضوی مورد تقدیر و تکریم قرار می گیرند.

دکتر مسعود فیروزی که شب گذشته در حاشیه ی مراسم تکریم دختران روزه اولی در یکی از خانه های فرزندان بهزیستی با خبرنگار ما گفتگو می کرد افزود: به خاطر تقویت روحیه ی معنوی و ترویج فرهنگ اسلامی در بین کودکان مراکز شبه خانواده، تصمیم گرفته شد از کودکان روزه اولی در کل مراکز شبه خانواده خراسان رضوی، طی مراسمی تقدیر به عمل آید.
وی که به اتفاق معاون اجتماعی، دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان و مدیر بهزیستی مشهد، افطار را مهمان کودکان این مرکز بود افزود: در ۹۵ مرکز شبه خانواده استان ۱۵۰ فرزند که در ماه مبارک امسال برای اولین بار مهمان سفره ی خداوند شده اند به افتخار این تشرف، مورد تقدیر و تکریم قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در مراسم خانه های فرزندان در شهرستان ها، رئیس شهرستان و کارشناس امور اجتماعی حضور می یابند و از کودکان روزه اولی که در سن تکلیف  هستند با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تکریم و تجلیل به عمل می آورند.
به گفته ی سرپرست بهزیستی خراسان رضوی، مراکز شبه خانواده در این استان از مراکز نگهداری کودکان در اغلب استان های کشور بیشتر است.

کد خبر 35386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد